Queenstown Hill

Hee!

Afgelopen dinsdag had ik lekker een dagje vrij, en omdat ik Queenstown Hill nog niet beklommen had besloten ik en Katie dat maar eens te gaan doen. Het eerste gedeelte was niet zo makkelijk, was erg stijl. Gelukkig werd het wel iets beter, maar we moesten wel omhoog lopen natuurlijk. Was een beetje glad af en toe dus voorzichtig lopen. Uit eindelijk hadden we de top bereikt, dachten we, helaas was dat niet zo maar omdat het een beetje begon te regenen besloten we maar terug te keren. Gelukkig wel een mooi uitzicht en het was niet heel erg bewolkt dus we konden Queenstown mooi zien. Op de terug weg ging het een stuk makkelijker alleen was het soms wel een beetje te glad…

Omdat Katie een paar dagen voor mijn verjaardag weer terug gaat naar Australië gingen we even lunchen op haar kosten als een verjaardag cadeau, was erg lekker had een steak wrap met van alles en nog wat er in.

Verder is Winterfest in volle gang, afgelopen vrijdag was er vuurwerk, en overdag zijn er allemaal dingen aan de gang, niet veel bijzonders maar wel grappig om te zien.

Binnenkort dus mijn verjaardag, er zijn nog 4 andere rond mijn verjaardag jarig dus we hebben met elkaar besloten om een groot feest te geven hier in het hostel.

Xx

Reacties

Reacties

Mama

Eindelijk weer een verhaaltje van je. Ga zo door! Dus lekker genieten van het koele weer. Wij zweten er lustig op los.
Knuffel van mij, xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active