Verjaardag

Hee!

Vorige week was dus mijn 21ste verjaardag! En omdat er 4 andere ook hun verjaardag hadden rond die datum besloten wij om een groot feest te houden voor ons allen. Dus ik vierde mijn verjaardag op 6 juli in plaats van 7 juli.

De dag begon met wat housekeeping om daarna samen met Issi en Laura naar de fear factory te gaan, dit is een haunted house. Omdat Issi het al een keer gedaan had wilde zij niet voorop lopen dus dat mocht ik doen, we moesten door een donkere ruimte lopen en een rode lichtjes volgen die op de muur en het plafond te zien waren. Terwijl je probeert te focussen op de lichtjes springt er af en toe iemand voor je, of grijpen ze je bij je benen en raken ze je aan. Dit is op het moment erg schrikken maar daarna lach je er om maar dan doen ze het nog een keer.

Na de fear factory gingen we gezellig lunchen bij Flame. Daarna was het tijd om ons klaar te maken voor een leuk avondje uit. Eerst even gezellig een glühwein drinken bij 1876 om daarna weer terug te gaan naar het hostel om daar verder te feesten. Uiteindelijk was het een heel erg gezellige avond, een koekjes receptenboek als cadeau gekregen, waar niet ik alleen blij mee ben maar iedereen in het hostel ook, zodat ze weer van mijn bakkunsten kunnen genieten.

De volgende dag was het officieel mijn verjaardag. Ik besloot mijzelf even lekker te verwennen met een lekker ontbijtje. Helaas waren de meeste nog erg moe of hadden ze een kater van de vorige avond, dus hadden ze helaas geen zin/tijd om mee te gaan. Iemand had mij verteld dat er een sandwich bar in Queenstown is die je een gratis sandwich geeft als je kan aantonen dat het je verjaardag is, dus ik besloot dat ook maar even te doen. Later op de avond kreeg ik van Courntey en Ryan nog 2 cakes voor mijn verjaardag, ze wilde het eigenlijk de avond ervoor geven, maar omdat er meerdere waren die hun verjaardag vierde vonden ze het dat een beetje lullig. Ook kreeg ik nog van Kosta en Laura een bak met ijs met 21 kaarsjes er in.

En een paar dagen na mijn verjaardag kwam mijn pakketje met cadeaus van thuis waar ik heel er blij mee ben.

Xx

Reacties

Reacties

Mary

Krijg nu pas bericht dat je weer verhaaltjes heb geplaatst...

Mama

Leuk hoor die fear factory. Lekker griezelen.
En je verjaardag goed gevierd zoals het hoort bij een 21 jarige, met drank enzo.
Veel plezier met je koekjesbakboek. Ooit willen wij daar ook van genieten.
En nog een knuffel van mij, xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active