Snowboarden

Hee!

Afgelopen woensdag ging ik dan eindelijk snowboarden, samen met 2 andere van het hostel stonden we om 7 uur op om ons klaar te maken. Het begon al goed toen we om 8 uur in de verkeerde bus zaten, de vriend van Amelia ging ook mee en die zagen we ineens niet meer, dus we belde hem op en hij bleek ook in de bus te zitten, maar dan in de goeie. Dus wij met z’n drieën snel de bus uit en kijken of we nog in de goeie bus konden, helaas was dat te laat en moesten we 20 min wachten.

Uiteindelijk toch op de juiste plek aangekomen, aangezien Josh al kan snowboarden ging hij mij en Amelia wat techniek leren, na vaak vallen ging het steeds beter en besloten we een beginners slope te proberen. Gezellig met de chairlift naar boven, toch wel erg spannend, maar we gingen het toch maar mooi proberen. Het eerste gedeelte ging er goed, toen weer wat minder, en het laatste stuk ging goed totdat ik even ging zitten omdat ik het heel erg warm had en even wilde afkoelen, daarna had ik heel veel moeite om op te staan en viel ik vaak om, mijn laatste val was nogal een klap, mijn pols deed toen heel erg veel pijn, snel me snowboard af gedaan. Pols was op dat moment erg slap dus ik vreesde het ergste.

Ik probeerde zo snel mogelijk naar beneden te lopen, opzoek naar mensen die daar werkten en mij konden helpen, uiteindelijk een winkeltje ingelopen, waar iemand mij gelukkig naar de eerste hulp bracht. Op dat moment viel ik bijna flauw van de pijn en de warmte, de zon scheen namelijk recht in me rug. Wat wel grappig was, was dat ze ijs op mijn pols wilde doen en dat ze het ijs van buiten pakte en in een plastic zakje deden. Na misschien 20 min wachten en wat formulieren invullen en proberen contact te zoeken met Josh en Amelia mocht ik naar de behandelkamer. Nog eventjes wachten tot de dokter mij kon zien. Nadat de dokter mijn pols had bekeken ging ze er van uit dat hij niet gebroken is, om er zeker van te zijn rade ze mij aan om toch een röntgenfoto te laten maken, maar ik mocht het ook nog even afwachten om te kijken hoe het de volgende dag er uit zag.

Nu 2 dagen later gaat het al een stuk beter, het is nog wel erg dik en stijf, maar kan me pols wel een stuk beter bewegen. Heb besloten om nog even het weekend af te wachten om te kijken of het nog minder word, anders maandag naar het ziekenhuis om alsnog een röntgenfoto te laten maken.

Xx

Reacties

Reacties

Chantal

Balen van je pols hoor! Hopelijk beperkt het je niet te erg de komende weken. Wel leuk dat je een keer hebt gesnowboard, maar dat zal je nu ook wel niet zo snel weer doen..

Mary

Het resultaat weten we inmiddels, balen hoor en sterkte verder ... : )

Mama

Goed verhaal deze keer. Jammer van de laatste val. Weer een armpje in het gips. Succes ermee en rustig aan. Maar dat had je al goed geoefend :p
En nog een knuffel van mij, xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active