Milford Sound

Hee!

Reismee.nl heeft wat problemen gehad waardoor er nu een aantal blogs en foto’s van mijn pagina zijn verdwenen. Helaas heb ik ze nog niet terug, maar dat is de reden dat ik een tijdje niks heb upgeload en jullie nu 4 blogs in 1 keer krijgen.

Afgelopen maandag toch nog maar terug naar de dokter, op zondag kwamen er een aantal blauwe plekken op me pols waardoor ik me zorgen begon te maken. Na wat wachten werd ik eindelijk geholpen, ze besloten een röntgenfoto te maken en hier uit bleek dat ik een scheurtje in mijn pols heb. In de eerste instantie wilde de dokter er meteen gips er om heen doen, maar na nog een paar keer goed kijken naar mijn röntgenfoto zagen ze dat mijn pols een klein beetje verschuift was, dus dat moesten ze weer goed zetten. Nu heb ik mooi roze gips om me arm, dit zal waarschijnlijk de komende 6 weken er om heen blijven…

Jake en ik wilden al een tijdje Milford Sound doen, en aangezien hij vandaag weg ging besloten we dat gister te doen. Omdat de hostel goeie contacten heeft met het bedrijf dat onze trip organiseerde kregen Jake en ik het gratis, dus daar waren wij erg blij mee.

Milford sound is een groot meer waar vroeger glaciers waren. Nu zijn het vooral grote bergen met watervallen. Wij gingen met een boot over het meer zodat we alles goed konden zien. Het was erg mooi, rustgevend en nat. Was vooral erg fijn om even uit Queenstown te zijn en wat leuks te doen. De bus reis naar Milford was ook erg mooi.

Het is erg lastig om veel te typen met een hand, dus ik hou het kort. Gelukkig is er genoeg te lezen.

Xx

Reacties

Reacties

Chantal

Op de foto's op google af te gaan ziet het er heel mooi uit! Leuk hoor :)

Mary

Gelukkig hoef je nieot te schrijven; typen gaat iets makkelijker ... : )
Milford Sound; geen musicshow dus...
Laters

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active