Auckland

Hee!

Vrijdag aangekomen in Auckland, was heel erg moe dus ging direct naar me hostel. Helaas viel het hostel een beetje tegen, en het was nog maar 6 uur in de avond dus een beetje te vroeg om al naar bed te gaan. Dus besloot maar wat rond te lopen en uiteindelijk ging ik maar naar de bioscoop om the inbetweeners 2 te zien, was wel grappig. Daarna lekker naar bed gegaan, alleen me bed was niet zo heel erg comfortabel dus niet echt lekker geslapen.

Gister een beetje Auckland proberen te verkennen, er is alleen niet heel veel te zien. Auckland is heel erg groot en niet echt een plek voor mij. Probeerde naar een park te gaan maar dat lukt niet helemaal omdat ik het niet kon vinden en aldoor de weg kwijt raakte. Wel ben ik de skytower geweest, dat was wel leuk. Zo kon je heel Auckland zien, alleen het weer was niet helemaal super op dat moment, dus de foto’s zijn niet heel spectaculair. ’s Avonds met iemand afgesproken die ik in Queenstown heb ontmoet, hij liet me Mission Bay zien, een klein plaatsje naast Auckland, het was alleen heel erg koud dus we bleven daar niet lang.

Vandaag was het plan om naar Coromandel te gaan, om kwart voor 9 gingen we dan richting Coromandel. Het weer was vandaag ook niet geweldig, erg bewolkt en beetje regenachtig. Dus we kwamen met de ferry bij Rotorua voor de eerste stop, alleen omdat het weer zo slecht was en niet veilig was om verder te gaan naar Coromandel, ging de ferry weer terug naar Auckland, ik had er in Rotorua ook uit gekund, maar dat wilde ik niet. De terugweg was best wel spannend aangezien de boot alle kanten op ging, gelukkig kwam ik weer veilig aan in Auckland.

Ik had al plannen vandaag om met een paar andere mensen wat te graan drinken die ik in Queenstown heb ontmoet, dus in plaats van rond 7 uur ’s avonds wat te gaan doen besloten we maar wat eerder met elkaar af te spreken. Was erg gezellig, erg fijn om hier in zo’n grote stad waar niet zo heel veel te zien is met wat mensen af te spreken die je kent. Doordat we eerder wat gingen drinken was ik ook weer eerder terug in het hostel, wat wel fijner is. Zo kan ik lekker op tijd naar bed om morgen weer fris en uitgeslapen naar de volgende plek kan reizen.

Xx

Reacties

Reacties

Mary

Toe maar, je wordt zo nog een reislustig typje... :D

Chantal

Jammer van het weer, maar wel leuk dat je zo aan het reizen bent!

Chantal

De laatste 8 foto's zijn trouwens wel te zien, maar een heel aantal daarvoor doen het niet!

Kristel

Lekker aan het reizen. Leuk.

mama

Goed bezig daar. Jammer van het weer. Geniet er maar van. Wij moeten weer even wachten voor een reisje.
Knuffel van mij xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active