Taupo & Napier

Hee!

Vrijdag aangekomen in Taupo. Bij aankomst regende het heel erg! Ik ging snel naar binnen bij een bakkerij en bestloot maar even wat lekkers te eten. Gelukkig was nadat ik klaar was het opgehouden met regenen en scheen het zonnetje, dus ik kon mooi richting me hostel lopen. Iemand in Rotorua had gezegd dat er een mooie wandeling is naar de Huka Falls en langs het wandelpad waren er hot pools, dus ik besloot dat maar te gaan doen.

Tijdens de wandeling had ik de hot pools wel gezien maar dat was aan het begin, en ik wilde het bij terugkomst van de wandeling doen. Maar helaas bij terugkomst was het heel erg druk en omdat het toen nog mooi weer was wilde ik het meer ook zien. Dus ik besloot de hot pools maar over te slaan en naar het meer te lopen. Het meer was erg mooi! En had ergens gelezen dat je hier de zonsondergang kon zien, dus dat leek me wel erg leuk. Alleen het weer zit niet echt mee, het was erg bewolkt en er stond veel wind. Ook had ik het idee dat het elk moment weer kon regenen en ik had nog anderhalf uur voordat de zon onder zou gaan. Dus ik besloot maar terug te gaan naar het hostel voordat het weer zou gaan regenen.

De volgende dag ging ik dan naar Napier, het uitzicht tijdens de busreis was erg mooi, veel bergen en groen. Eenmaal aangekomen in Napier mocht ik weer opzoek naar mijn hostel en de supermarkt.

Vandaag ging ik Napier even verkennen. Er is helaas niet zo veel te doen, maar er was een wandeling naar de top van een berg die het hostel wel aanraadde. Dus ik besloot dat maar te gaan doen. Alleen het was een beetje een tegenvaller toen ik bovenop de berg aan kwam. Je kon niet zo veel van Napier zelf zien, alleen maar de haven waar gewerkt word. Dus dat was niet zo heel interessant. Dus maar weer terug gelopen langs het water. Beetje door het stadje zelf rond gelopen maar het is niet zo heel bijzonder.

Wel was er vanochtend een markt voor het hostel, maar dat was meer een rommelmarkt waar iedereen zijn eigen troep probeerde te verkopen. Gelukkig is het weer wel beter, zonnetje schijnt maar er staat wel veel wind, dus erg lekker buiten zitten gaan niet echt.

Xx

Reacties

Reacties

mama

En alweer een verhaaltje :). Doe je goed. Kon je niet alsnog de hot pools doen? Dat zijn natuurlijke warmte baden? Klinkt leuk.
Ga nog maar lekker veel bekijken daar!
Knuffel van mij xx

Chantal

Leuk dat je nu zo veel vertelt inderdaad! Blijf er maar lekker van genieten, dan blijven wij de foto's bekijken :)
XXX

Kristel

Jippie, weer een verhaal van jou :) Hopelijk wordt het mooi weer de komende tijd. Het wordt natuurlijk zomer bij jullie. Wij moeten helaas afscheid nemen van de zomer. Het is vandaag herfst geworden.

Mary

(y) Leuk hoor, zo beleven wij ook nog eens wat en met de foto's erbij wordt het nog leuker... :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active