Picton

Hee!

Na Wellington ging ik dus mooi met de boot naar Picton. Was een heel erg grootte boot en durfde niet echt naar buiten, bang om weggewaaid te worden, haha. Dus ik had een mooi plekje gevonden binnen en lag mooi ‘lang uit’ op de bank en probeerde wat te slapen. Na 3,5 uur aangekomen in Picton. Met een shuttle busje bij het hostel afgezet, hostel was erg klein maar zag er wel gezellig uit en ’s avonds kregen we een soort van chocoladecake met ijs wat heel erg lekker was, dit doen ze elke avond en het is gratis.

Gister even Picton proberen te verkennen, een vriendin van mij had gezegd dat ik naar bobs bay moest, dus dat besloot ik dan ook maar te doen. In de eerste instantie wilde ik mijn bikini aan doen en handdoek mee, maar het leek nogal bewolkt dus ik besloot dat maar niet te doen. Maar eenmaal aangekomen bij bobs bay was het zo mooi weer dat ik wel spijt had dat ik dat niet gedaan had. Dus ik ging maar verder lopen naar the harbour view, wat erg mooi was want je had zicht over heel Picton zo ongeveer. Maar omdat het zo mooi weer was besloot ik maar weer terug te gaan naar het hostel om me om te kleden en lekker even buiten te liggen in de zon.

Zo had ik ongeveer anderhalf uur in de zon gelegen maar toen werd het erg bewolkt dus besloot ik maar me was te gaan doen. Dat moet natuurlijk ook gebeuren, het is alleen altijd erg jammer dat het meestal alleen maar onderbroekjes en sokken zijn… Verder niet zo veel uitgespookt in Picton, een beetje rondgehangen in het hostel en vandaag ging ik dan weer verder naar Nelson. Op dit moment regent het, maar ik hoop dat de komende dagen beter word.

Xx

Reacties

Reacties

mama

En alweer een verhaaltje! Dus langzaam zak je weer af naar Queenstown. Het weer blijft daar dus erg verschillen. Maar straks lekker zomer :). Veel plezier in Nelson. Ga maar veel bekijken.
Knuffel van mij xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active