Perth & Saignelegier

Hee!

Op dinsdag dus aangekomen in Perth. Courtney kwam me ophalen van het vliegveld en bij haar verbleef ik dan ook mijn tijd in Perth/Fremantle. Niet zo heel veel bijzonders gedaan tijdens mijn tijd hier. Ik wilde voornamelijk veel naar het strand, wat de eerste 3 dagen nog wel kon, maar toen werd het weer niet zo heel mooi dus kon dat helaas niet meer. Op vrijdag ging ik naar Perth in me eentje want Courtney kreeg voedselvergiftiging van de curry die we de vorige avond hadden. Even een aantal uur door Perth rondgelopen, beetje geprobeerd te winkelen maar ik had niet zo veel geld mee dus kon niet zo veel kopen. Verder was er niet zo heel veel bijzonders te zien in de stad, of niet dat ik weet in iedergeval. Maar daar had ik ook niet zo heel veel interesse in.

Op zaterdag gingen we naar Margaret river, omdat dit een plek is dat erg mooi is volgens Courtney dus wilde we even kijken of we nog een beetje mazzel hadden met het weer. Het regende gelukkig niet maar er stond wel veel wind, dus we konden helaas niet naar het strand daar. Het was wel erg mooi, dus het was wel jammer dat het weer niet zo mooi was. Rondom Margaret river zijn ook veel wineries dus gingen we (ik want Courtney was aan het autorijden) nog wat wijn proeven. Op zondag gingen we voor ontbijt met Scott en besloten we om bij Courtneys ouders te slapen omdat een van haar kamergenootjes nogal vervelend is als hij drinkt. Wij besloten zelf ook voor een paar drankjes te gaan bij de Norfolk een van haar favorite pubs, een aantal van haar vrienden ontmoet die erg aardig waren. De volgende dag moest Courntey nog even werken dus bracht ik de dag door in Fremantle, waar ik nog even lekker naar het strand kon, helaas werd ik door iets gebeten en het zag er een beetje raar uit dus ik vertrouwde het niet helemaal en besloot maar door de stad zelf rond te lopen. Gelukkig stelde de bijt niks voor:)

En zo vloog de week alweer voor bij en zat ik op dinsdag in het vliegtuig richting Zwitzerland. Na waarschijnlijk meer dan 30 uur kwam ik dan eindelijk aan in het apartementje van Nicole, helaas was Nicole er niet en werd ik opgehaald door Diego in Delemont en hij bracht me naar Nicole haar huisje. Overal lagen papiertjes met instructies en waar alles lag wat erg handig en grappig was. Die woensdag niet veel gedaan, vooral op de bank gezeten en series gekeken en optijd naar bed. De donderdag kwam Nicole rond 1 uur in de middag terug, even bijgepraat en toen moesten er boodschapjes gedaan worden en Nicole vond het wel een goed idee om mij te laten rijden, ik probeerde haar nog over te halen dat het geen goed idee was, maar uiteindelijk moest ik toch echt gaan autorijden. Aangezien ik al 2 jaar niet meer gereden had was het even wenen, en gingen we lekker rustig naar de supermarkt.

Op zaterdag gingen we naar een meer toe en later op de dag had Nicole een wedstrijd die ze makkelijk gewonnen hadden, op zondag mochten ze weer een wedstrijd spelen, ze begonnen erg goed maar de laatste set was toch wel erg spannend, maar gelukkig toch gewonnen!

De volgende dag gingen we naar een lookout point, gelukkig was het mooi weer zodat we alles ook goed konden zien. Later op de dag moesten we ons klaar maken voor het gala waar Nicole eventueel een prijs kon winnen. Helaas was het meeste tijdens het gala in het duits dus konden we er allebij niet zo veel van begrijpen, er was een rare act dat wel bijzonder was maar te lang door ging en toen kwam de uitreiking. Ze lieten een filmpje zien van iedereen die kans had op te winnen, de manelijke presentator was wel erg onder de indruk van Nicole haar lengte, maar helaas had ze niet gewonnen.

Verder is Nicole druk met trainen en hebben we niet heel veel tijd om veel te zien, wel zijn we naar Biel geweest om met een treintje naar de top de gaan en dan was het de bedoeling om naar beneden te lopen, maar we raakte de weg een beetje kwijt en besloten weer om te keren om met de trein naar beneden te gaan, helaas was het ook erg mistig en konden we niet zo veel zien van het uitzicht.

Het weekend nog 2 wedstrijden gezien die ze ook weer heeft gewonnen, en op zondag met een paar van het team naar een restaurant om rosti te eten waar ze blijkbaar de lekkerste rosti in Zwitzerland hebben. Maandag gingen we dan naar huis om de familie te verassen.

Xx

Reacties

Reacties

Chantal

Het was allemaal een grote leugen! Maar leuk dat je het zo fijn hebt gehad :)

Mary

Hé, eindelijk weer even verhaaltje, leuk hoor... : )

Mama

En daar was je dan ineens!! Grote verrassing. Nu gaan we het heel leuk hebben samen :)
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active