Het is begonnen!(:

Héé!

Na een vlucht van 13 uur ben ik 14 februari geland in Singapore. De vlucht was redelijk, zat beide keren aan het gangpad, dus kon mooi met me benen langs de stoelen. Helaas zat ik niet heel lekker want kreeg na een tijdje pijn in me kont.. Zat wel gezellig naast 2 andere Nederlands die gingen naar Australië toe, op bezoek bij hun dochters. Dus dat was wel leuk. De rest van de groep zat verspreid door heel het vliegtuig. Het is wel een gezellige groep.

Het hotel in Singapore ziet er mooi uit, de rest van Singapore ook, we zijn nog de stad in geweest toen we waren geland, gingen we even wat drinken en toen wilde de rest verder uitgaan, maar daar had ik echt geen zin in, dus toen ging ik samen met iemand anders van de groep, die ook terug wilde, terug lopen. Was alleen even iets langer lopen dan gedacht.

De dag daarna hebben we een tour door Singapore gehad, was erg leuk. Veel gezien, maar was ook enorm warm! Gelukkig had de tourbus airco(: Daarna werden we bij het vliegveld afgezet en gingen we naar Sydney. Eenmaal in Sydney aangekomen moesten we lang wachten om door de douane te komen, stond een enorm lange rij. Toen we er door heen gekomen waren, was onze bagage al van de band af en moesten we weer door een inspectie voor onze bagage. Gelukkig was alles goed, alleen bleek dat de chauffeur al een uur op ons stond te wachten, en toen gingen we met een busje en aanhangwagen waar onze koffers in zaten naar ons hostel, de man die de bus bestuurde ging een aantal keer door rood en beetje te hard door de bochten. Maar we hebben het overleeft. Het is hier gelukkig iets beter te doen qua temperatuur, omdat er hier wel wind staat:D We hebben een meisje uit de groep moeten uitzwaaien op Sydney want die ging meteen door naar Nieuw Zeeland, maar we hebben er een nieuwe voor terug gekregen, een Zweeds meisje(: En die zit ergens alleen op een kamer met 5 andere mensen, net als ik, ik zit samen met 5 Zweedse mensen op een kamer, 6 van de groep zitten wel bij elkaar, en de andere 2 zitten ook bij elkaar met 4 andere, als ik het goed begrepen heb.. Beetje raar geregeld dus, we hadden eigenlijk verwacht dat we met zijn tienen op een kamer zouden zitten(: Maar gelukkig zijn mijn kamergenoten aardig en blijf ik gewoon gezellig bij hun(: Verder hebben we hier in Sydney nog niet zo veel gedaan, we gaan vanavond samen koken als het door gaat, en daarna op tijd naar bed denk ik:P

Xx Valerie!(:

Reacties

Reacties

Jeanet

Fijn dat de reis goed is gegaan. Eet smakelijk en slaap lekker. Dat zul je wel even nodig hebben ivm tijd verschil. Groetjes. x

Jeffrey (Ome)

Hoi Valerie,

In ieder geval na een lange reis goed aangekomen. Leuk dat je daar met een groep verblijft (alleen is toch ook maar alleen) Blijf je volgen. Veel plezier.

Chantal

Zusje! Wat goed om te lezen dat je een leuke groep hebt. Susan (van Hanneke) zal jaloers zijn op je kamergenootjes, die heeft iets met Zweden.
Ik hoop dat je snel iets vindt qua werk. Komt vast goed met jouw prachtige CV :)
X van je zus

Kristel

Leuk om te lezen! Gelukkig is het allemaal goed gegaan. Veel plezier in Sydney! Goed zoeken naar dat baantje.

Mama

Gelukkig het eerste bericht al binnen. Apart geregeld dan in zo'n hostel. Iedereen een kant op. Lekker een paar dagen genieten en dan bedenken wat je plannen zijn. Slaap lekker in je nieuwe bedje. xxx van die mama.

Mary

Hé hé, kan eindelijk de eerste belevenissen lezen ... Leuk hoor, ff Singapore verkennen en nu Sydney dus. Lekker rondkijken en dan maar eens kijken hoe je geld kan verdienen... ( :
Succes ermee en idd, voor jou zo een baantje gevonden, want je bent van alle markten thuis en kan en wil alles aanpakken.
Tot mails maar weer. C U later!

Je vader

Hoi moppie,

Goed te horen dat alles redelijk naar wens verlopen is. Nu heb je net als Nicole iets met Zweden te maken. He
veel plezier de komende dagen en succes met het vinden van een baanje.
Tot later.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active