Surfcamp

Yo(:

Maandag ging ik naar surfcamp, na 2 uur rijden met de bus waren we aangekomen bij 7 milles beach, we werden verdeeld over de kamers en toen kregen we onze wetsuits, die stonken echt enorm en waren heel lastig om aan te doen. De eerste dag kregen we 2 uurtjes les, maar nog niet echt in het water, meer op het land de techniek oefenen. De eerste dag ging het wel goed, maar toen hoefden we nog niet zo veel te doen. De volgende dag hadden we allemaal al enorme last van onze armen vanwege al het pedellen, maar het ging minder goed de 2e dag, had een ander surfbord dan de eerste dag, en die beviel me helemaal niet, kon niet op het bord staan en bleef maar van het bord af vallen, heb enorm veel zout water gehapt:P Gelukkig was ik toen nog niet de enige die het nog niet helemaal kon(: Aan het eind van elke dag kregen we foto's te zien en video's die die dag gemaakt waren, het duurde even voordat ik er ook in voor kwam, pas op de laatste dag kon ik het heel goed(: Haha, ik had toen weer een goed bord net zo als de eerste dag, en ik had een andere techniek geleerd om op het bord te staan. Een van mijn coaches was erg trots op mij omdat het me toch nog gelukt was:D De foto's hebben jullie natuurlijk allemaal al gezien(;

De mensen bij de surfcamp waren erg aardig, heb veel nieuwe mensen ontmoet, vooral ook heel veel zweedse mensen:P Ik zei al tegen ze, dat ik waarschijnlijk ook maar moet gaan backpacken door zweden om hun weer te zien(; Maar het was erg gezellig, moest helaas wel weer afscheid nemen van de meeste, aangezien die weer verder gaan, maar we houden contact via facebook, dus dat is leuk(: Ik zit nu een hostel samen met 3 Zweedse mensen van het eerste hostel, en ik ga maandag terug naar het work en travel gebouw, om te vragen of ze een familie kennen die een au-pair nodig heeft, omdat ik het idee heb dat ik nu beter af zou zijn in een familie, dan meteen al helemaal zelfstandig te gaan reizen. Ik wil me eerst wat meer vertrouwd voelen in Australië voordat ik weer verder ga reizen, en het betaald ook goed, krijg dan onderdak, eten en geld(: Maar dat ga ik maandag dus even uitzoeken(:

Xx!

Reacties

Reacties

Mama

Dus daarom duurde het zo lang eer er foto's van jou in beeld kwamen. Maar ze zijn de moeite waard hoor. Succes met werk zoeken, we merken het wel op je fb of in je verhalen. xxx

Jeanet

Hey Val. Dat zijn goede berichten en leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Ik heb de foto's bekeken. Stoer hoor. Je hebt gelijk dat je eerst als au-pair wilt gaan werken. Je bent toch in een vreemd land. Succes met het vinden van een leuk gezin. Groetjes. Xx

Mary

Hoi,

Surfen achter de rug en onder de knie, goed gedaan hoor en leuke foto's op fb ( :
Au pair, idd ff handig voor de eerste tijd, onderdak, eten en nog geld toe; alleen afwachten wat je allemaal moet doen en op welke kinderen je moet passen ( :
Succes er vast mee, jou dag bijna beginnen en mijn dag zit er weer bijna op : )
Laters.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active