Bedbugs

Hee

Sinds een paar dagen hebben Kimmie en ik last van bedbugs, ze bijten je en het lijkt op muggenbulten, maar dan veel meer en veer erger... Gelukkig zijn ze hier in het hostel heel erg behulpzaam, en proberen ze er alles aan te doen om er van af te komen, onze bedden zijn al een paar keer helemaal onder gesprayd en ze hebben ons geld gegeven om al onze kleren enzo in de droger te doen om alle bedbugs te vermoorden(: En nu hopen we dat ze weg blijven.

We zijn ook naar Mardi Gras geweest, dat is een soort gay parade, was erg grappig(: Het was alleen wel jammer dat het regende en iedereen met z'n paraplu omhoog stond, daardoor konden we het allemaal niet zo goed zien. Maar het was gezellig(:

Verder ben ik nog naar het aquarium geweest, dat was erg leuk, veel vissen enzo gezien. Wist niet eens dat er zo veel verschillende soorten waren, maar dat was wel gezellig, ik ging samen met iemand die ik op surfcamp heb ontmoet, dus dat was leuk.

Omdat het regelen van au pair werk te veel gedoe was, en omdat ik me hier nu al iets meer thuis voel, ga ik 30 maart samen met Kimmie op een roadtrip naar Cairns in een camper, dus dat word echt heel leuk. Alleen ben ik er achter gekomen dat ik niet zo heel veel geld heb als ik dat allemaal betaald heb, dus ik ga nu nog proberen om dekomende week te werken en dus meer geld te verdienen en zo weinig mogelijk uit te geven(:

Xx

Reacties

Reacties

Jeanet

Hey Valerie,
Dat is niet zo fijn met die bedbugs. Fijn dat het allemaal zo goed gaat en je thuis voelt. Hopen dat je wat geld kunt verdienen voor je trip naar Cairns en anders wordt het gemeente pils en houtje bijten PPPPPFFFFF. Maar het gaat je vast lukken. Succes en veel plezier. Groetjes uit het zonnige Enkhuizen xxx

Mama

Ga jij die camper zelf besturen dan? Mag dat zomaar? Doe maar voorzichtig daar aan de linker kant van de weg.
Hoe was je dag werken gegaan? Nog meer kans op werk en betaald het een beetje goed?
Doe de groeten aan de bedbugs :). xxx

Mary

Ja, alle leuke dingen kosten geld... ( :
Je kan ook wat met die Bedbugs wat gaan doen, zo te horen zijn er daar genoeg van... soort bedbugs- theater of zo... ( :
Succes verder, groetjes en een dikke knuffel : )

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active