Road Trip!

Hee,

Jammer genoeg afscheid moeten nemen van het hostel waar we 5 weken waren… Dat was wel jammer, maar we komen weer terug in Sydney, nadat we eerst een maand ongeveer hebben fruit geplukt in Cairns(: Dan vliegen we terug naar Sydney om daar weer te werken.

Maar de Road trip is begonnen!:D De eerste stop was New Castle, we hebben daar op een groot parkeerplaats bij het strand geslapen. Was erg mooi. De dag daarna door gereden naar Hunter Valley om gratis wijn te proeven(; Dat was best wel grappig en toen doorgereden naar One Mile Beach met een korte stop in Nelson Bay. Bij One Mile Beach hebben we weer op een parkeerplaats geslapen vlak bij het strand waar we de dag daarna heen gingen want Stuart die wilde gaan surfen. Stuart is een jongen uit Engeland die we hebben ontmoet in het hostel in Sydney en hij moet 14 april in Brisbane zijn, dus hij wilde met ons mee naar Brisbane(: Bij One Mile Beach hebben we onze eerste auto pech gehad. De auto wilde niet meer starten want de accu was leeg… Dus toen hebben we de road assistance gebeld. Gelukkig zijn we helemaal verzekerd dus kunnen we van alles met de auto doen en we hoeven er niet voor te betalen:D Alleen hadden we in Port Macquire weer pech met de accu en kregen we een nieuwe. Op dit moment zitten we gezellig met ze drietjes in de auto en ik maak mooi gebruik van iemand anders internet!:D

Xx

Mary

Das balen, aldoor pech met de auto ... mooi dat alles verzekerd is ( :
Leuk, Hunter Valley, geen foto's ervan zeker?
Succes verder, en werk ze ... alle beetjes helpen. Laters... :hug:

mama

Vaag verhaal. Heb je nu al fruit geplukt of moet dat nog? Veel plezier met je reis. Ik dacht dat je met een camper ging maar die zie ik niet op de foto's
xxx

papa

Bevalt het een beetje dat auto rijden. Wisselen jullie elkaar af of ben jij de enige met een rijbewijs?
Hebben jullie straks voor een maand werk of kan dat
nog langer worden? Veel succes met je nieuwe carriere.
Trouwens leuke (feest) foto's op facebook.
Veel plezier en tot gauw. We missen je.