Boete

Hee,

Nadat we Stuart hebben afgezet in Sufers Paradise, want zijn vriend kon hem daar oppikken. Zijn we terug gereden naar Byron Bay, ik mocht rijden en het ging meteen al fout, ging aan de verkeerde kant van de weg rijden, en ik kon niet zo makkelijk wisselen van kant. Dus dat was best wel grappig:P Gelukkig was er niemand anders op de weg. Daarna aangekomen in Byron, dachten we bij een hostel op de parkeerplaats te kunnen slapen, maar alles wat al bezet, dus toen moesten we opzoek naar een andere plek om te slapen, we reden wat rond en toen vonden we een mooi park met een groot parkeerplaats en andere campervans, dus wij dachten hier gaan wij ook slapen! Alleen toen werden we wakker gemaakt om 7 uur, en we wisten niet precies waarom. En op het moment dat we weg wilde rijden werden we aangehouden door een man die daar in de buurt woont, en die zorgde er voor dat we een 100 dollar boete kregen): Dus we werden waarschijnlijk wakker gemaakt om er voor te zorgen dat we weg gingen, alleen wisten we dat niet. Daarna een paar dagen in Byron gebleven, maar het regende nog al veel dus we konden weer niet naar het strand): Nu zitten we in Brisbane, waar het nog lastiger is om een plek te vinden voor de campervan, dus we gingen in een hostel slapen waar we gratis konden parkeren, dus dat is wel fijn. En dan nu opzoek naar een plek waar we gratis kunnen slapen(:

Wat wel heel grappig was, we hadden in Sydney 3 Amerikaanse jongens ontmoet, en die zijn hier vanwege school ofzo, en ik en Kimmie waren op Stuart aan het wachten, want we konden mee naar een verjaardagsfeestje van een vriend van hem, en ineens stond een van die jongens voor ons. Dat hadden we niet verwacht, dat we hun weer zouden zien, dus nu gaan we waarschijnlijk nog even watleuks samen doen(:

Verder hopen we hier in Brisbane wat werk te vinden, zodat we weer even wat meer geld hebben, gelukkig krijgen we nog wel hulp van work & travel(:

Xx

Oh, en ik heb nu een paar foto's upgeload, maar ik kan sommige niet uploaden omdat ze te groot zijn...

Mama

Spannend verhaal hoor, boete en aan de verkeerde kant rijden. Gelukkig liep dat verder goed af. De foto's heb ik bekeken, ziet er leuk uit. Mooi dat het je toch gelukt is om foto's erop te zetten.

Bouk

Spannend allemaal ,zijn er zoveel toeristen dat je geen slaap plaats kan vinden ? Gr. En lekker genieten xxx

Mary

Hoi,

Je reist heel wat af zo ... jammer van de boete, had je leuke dingen mee kunnen doen ...
Ff wennen hé, aan de andere kant van de weg rijden, goed opletten dus ( :
Succes verder en geniet er lekker van, maar eh... geen rare dingen doen hé ( :
Laters :hug: