Whoops!

Halloo lieve mensjes!:D

Sorry voor de hele late update. Maar op een of andere manier heb ik het heel erg druk of geen tijd om het bij te houden. En er gebeurt ook niet echt heel veel waar ik over kan praten. Misschien dat er nog een paar mensen niet helemaal weten waarom ik nou toch nog in Australië ben gebleven. Dat is omdat ik het hier gewoon heel erg naar me zin heb, ik had er eerst heel veel zin in om naar huis te komen, maar 2 weken voordat ik naar huis zou moeten had ik toch zo iets van, waarom wil ik dan naar huis? Iedereen hier is heel erg aardig en gezellig en ik zag er heel erg tegen op om hun achter te laten, en ik wist toch niet wat ik thuis zou moeten doen. Dus toen heb ik maar besloten om te blijven en weer bij het cafe te gaan werken, dus ik heb me RSA gehaald ik en kon daar mooi weer aan de slag. Verder pas ik ook nog op op Nederlandse kinderen. Die wonen in een heel mooi huis, ze hebben zelfs een zwembad. Dus als daar nog langer kan op blijven passen dan mag ik daar misschien ook nog wel een keertje lekker in zwemmen(: Het zijn 3 kinderen van 4, 9 en 11 jaar oud. De jongste is best wel druk maar de andere twee vermaken zich zelf wel, dus ik hoef alleen maar op de jongste te letten.
En zondag was me laatste dag schoonmaken in het hostel, omdat ik nu dus best wel veel werk en ik anders geen vrije tijd zou hebben, heb ik maar besloten te stoppen met het schoonmaken, ook omdat ik het al heel erg lang deed en ik het een beetje zat werd van hoe de eigenaar met ons om ging.

Om nog maar even wat te vertellen over mijn verjaardag. Het was wel heel erg raar om het hier te vieren zo ver weg van iedereen. Maar hier in dit hostel is iedereen zo goed als familie van elkaar, dus het was erg gezellig. Het was ook nog iemand anders zijn verjaardag dus het was een heel groot feest. We gingen naar een club/restaurant toe om daar een biefstuk te eten, en toen kreeg ik nog een taart met allemaal kaarsjes en een leuke kaart waar iedereen van het hostel wat in geschreven had. En later op de avond gingen we naar Darling Harbour waar elke zaterdag vuurwerk afgestoken word, dus we hadden bestloten dat te gaan doen op mijn verjaardag, en toen we daar aankwamen vond ik het toch wel even moeilijk dat mijn echte familie er niet bij was om mijn verjaardag hier in Sydney mee te maken. Maar het was wel echt een hele geslaagde verjaardag(:

Verder gaat het niet zo heel erg goed meer tussen mij en Kimmie, ik had het al een tijdje gehad met haar, omdat ze zo bazig is en alles moet gaan zoals zij het wil, en ik was gewoon heel erg geïrriteerd geraakt door haar. Maar dat had ze zelf niet zo heel erg door denk ik, en het maakte mij ook allemaal niet zo veel meer uit omdat ik meer met Leah, Amy en Sinead om ging. Maar toen ging ze 2 weken geleden verhuizen, ze kon gratis in een flat wonen samen met iemand van haar werk. Maar ze wat kleren achter gelaten. Dus ik had dat mooi opgevouwen en op een leeg bed gelegd, en haar verteld dat ik dat had gedaan. En toen was ik er een paar dagen niet, en toen ik terug kwam waren de kleren verplaatst en ik wist niet waarheen dus ik vertelde haar dat ook, en toen werd ze heel erg boos op mij, en toen kregen we ruzie en ze vond dat het mij fout was dat haar kleren kwijt waren, terwijl zij ze had achter gelaten. En daarna hebben we niet meer gesproken. Het maakt mij niet zo heel veel uit omdat ik het toch niet zo heel erg leuk meer met haar vond.

Het word nu weer mooier weer hier in Sydney, het is nu weer lente en dat merk je ook wel meteen. Toen het winter was, was het eigenlijk best wel koud hier, ik had niet verwacht dat ik het koud zou hebben in Australië, maar dat was het soms toch wel. Gelukkig word het nu weer mooier weer en kan ik tenminste ook weer een lekker kleurtje krijgen:D

Verder heb ik haartjes geknipt en een tattoo laten zetten!:D Die foto's staan op facebook, of komen snel op facebook(:

Dat was het wel zo'n beetje denk ik.
Xx

Reacties

Reacties

Mary

Hé hé, eindelijk weer eens een berichtje uit Australië ...
Ff gauw een klein berichtje, gelukkig gaat het wat beter en kan je fijn oppassen op de kindertjes... ( :
Succes ermee, laters. Xx

mama

Gelukkig gaat alles goed. Dat begonnen we ons toch wel een beetje af te vragen. Mensen willen vaak weten hoe het met je gaat en dan moet ik vertellen dat ik het niet weet. Succes verder met werken,
xxx, die mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active