Beetje kort...

Hallooo!!

Het is hier in Bowen nog steeds heel erg saai, maar we hebben nu gelukkig wel wat meer vriendjes gemaakt hier. Ik heb net me vlucht geboekt naar Melbourne, daar ga ik 6 november heen, en dan ben ik nog even samen met Leah in Melbourne en die gaat dan weer verder naar haar farm. En dan komt er een paar weken later iemand van dit hostel richting Melbourne, dus daar kan ik dan mooi mee omgaan(:
Er is niet echt heel veel gebeurt hier, alleen de schoonmaaksters hadden onze goon gestolen, want we mogen eigenlijk geen alcohol hebben in het hostel, dus we hadden het verstopt, maar de schoonmaaksters gingen gewoon door onze spullen! Dat vonden we echt belachelijk maar het hostel vind het heel normaal. Verder maken ze niet eens echt schoon en hadden we de dag er voor onze kamer zelf helemaal schoon gemaakt. Dus we vonden het maar heel erg raar, dat ze zomaar door onze spullen gingen.
Ik zou willen dat ik meer te vertellen heb, maar er gebeurt hier echt niet meer dan het inpakken van paprika's en het kijken van films na het werk.

Xx

Reacties

Reacties

Mary

Klinkt zeker saai :D , je kan ook naar New York gaan, daar gebeurt tenminste wel wat : )
Zelf er maar het beste van maken dan maar hé en daar heb je heus geen drank voor nodig, deed je anders ook niet :P

Succes met je paprika's en misschien is er straks wel een leuker baantje op de tocht ( :
Wat eten ze voor ontbijt, lunch en warm eten bijvoorbeeld, dat weten wij nog steeds niet :D
Hug, love, Mary Xxx

Valerie

Ze eten hier gewoon dezelfde dingen hoor(:

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active