Melbourne

Halloo!

Ik ben nu dus lekker in Melbourne! Helaas is het niet heel erg warm zoals in Bowen, maar het is goed te doen(: Lekker zonnetje. De vlucht ging erg goed, moest alleen overstappen in Sydney, en had maar 15 min de tijd. Dus dat was even rennen maar ik had het gehaald, gelukkig! Was wel even raar hoor om weer even in Sydney te zijn, ook al was het maar het vliegveld, het drong toen toch wel even tot me door dat ik niet meer terug ga naar Sydney nu. Dus dat was wel even moeilijk, maar toen kwam ik in Melbourne aan, en zag ik Leah en Paul weer, dus dat was echt heel erg gezellig! We gingen dus ook naar een waterpark, maar dat viel eigenlijk best wel tegen. Het weer zat ten eerste al niet mee, want het was nogal bewolkt en het regende af en toe. En we moesten naar een plaats genaamd Geelong, en de treinen gingen daar niet echt heel vaak heen, dus we moesten eerst al 90 min wachten op de trein, en toen nog is een uur op de bus. Maar toen waren we er eindelijk hoor. Het was niet echt een waterpark, er waren ook dingen die je kon doen zonder nat te worden, en het was niet zoals ik dacht dat het zou zijn. Want toen we in Kreta waren, waren er heel veel glijbanen enzo, maar hier waren er maar een paar, en je kon niet met een band er af gaan. Dus het viel een beetje tegen. Maar we kregen wel 3 gratis kaarten om er weer heen te gaan, maar die gaan we verkopen.
Helaas zijn Leah en Paul nu weer terug naar hun farm, dus ik ben nu alleen, maar ik ken al een paar mensen dus het komt wel goed. Er is hier ook iemand in Melbourne die ik in het surfcamp heb ontmoet, dus daar ga ik nog wel even wat mee doen, en gister kwam ik zomaar iemand tegen die ik van Townsville ken, dus het komt allemaal goed hier.
Ik zal later nog wel weer is een keertje wat vertellen. Maar nu heb ik nog niet zo heel veel gezien van Melbourne.

Xx

Reacties

Reacties

Bouk

Heb je bericht gelezen . Toch weer interessant allemaal en wat leuk dat je dan toch weer bekenden tegenkomt.Je bent dus met je terugreis bezig als ik het goed begrijp ? Succes nog Xxx

Mama

Dus al een beetje op weg naar huis. Succes nog even daar en geniet er nog maar van. Thuis is alles weer erg serieus ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active