Reizen door Nieuw Zeeland

Hee!

Zo morgen gaat mijn reis door Nieuw Zeeland beginnen. Ik heb er aan de ene kant heel veel zin in, maar aan de andere kant is het ook wel heel erg spannend. Natuurlijk ging ik helemaal alleen naar Nieuw Zeeland, maar nu ga ik dus ook alleen door reizen. Helaas is er hier in Queenstown niemand die mee kan omdat ze niet genoeg geld hebben, dus dat is wel jammer. Hopelijk maak ik genoeg vrienden tijdens mijn trip die misschien dezelfde plannen als mij hebben.

Ik vlieg naar Auckland om dan meteen met de bus naar Paihia te gaan, daar zal ik woensdagavond aankomen en dan heb ik donderdag een Off road Safari op de planning staan op het eiland Cape Reinga. Dus daar heb ik erg veel zin in. Daarna zal ik op vrijdag naar Auckland gaan om daar het weekend door te brengen en met wat mensen afspreken die ik hier in Queenstown heb ontmoet. Vervolgens zal ik na Auckland in 4 weken weer terug gaan naar Queenstown waar ik dan de rest van mijn tijd zal doorbrengen en zal ik weer op zoek zal gaan naar werk. Gelukkig kan ik weer terecht bij het hostel in het housekeeping team, dus ik kan hier sowieso blijven tot en met oud en nieuw.

In de komende 4 weken zal ik waarschijnlijk meer te vertellen hebben en zal ik ook weer veel foto’s uploaden.

Xx

Reacties

Reacties

Bouk

Heel veel plezier . Toppie hoor . Pas goed op jezelf !!!!!

Chantal

Leuk hoor, veel plezier!

Kristel

Leuk!! Veel plezier in Auckland :)

Mary

Succes met reizen, en veel plezier... : )

En doe de groeten aan de Auntie van Ken & Coral... : )
Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active