Cape Reinga

Hee!

Het is dan nu echt begonnen! In de komende 4 weken zal ik zo veel mogelijk over elke stop wat proberen te vertellen dus er zullen een aantal blogs tegelijk upgeload worden. Helaas zal het daarna weer een stuk rustiger worden met de blogs omdat ik dan weer lekker in Queenstown ben. Dus geniet er nog maar van!

Mijn vlucht naar Auckland ging er goed. Het was wel raar om afscheid te nemen van iedereen in Queenstown, ook al zullen de meeste er nog gewoon zijn als ik terug kom, het voelde toch raar. Eenmaal aangekomen in Auckland met een busje naar de stad, helaas moest ik me daar een paar uur mezelf vermaken voordat ik met de bus naar Paihia kon.

‘s Avonds laat aangekomen in Paihia, meteen naar me hostel om te gaan slapen want de volgende dag moest ik om half 7 mijn bed al uit om aan mijn off road beach safari te beginnen. Verschillende dingen gezien tijdens de reis, helaas was het aldoor slecht weer terwijl we in de bus zaten, dus kon ik geen foto’s maken van het mooie uitzicht tijdens het rijden. Gelukkig was het wel droog als we de bus uit moesten.

Dus toen we bij het meest noordelijke punt van Nieuw Zeeland aankwamen scheen het zonnetje mooi en was het uitzicht echt heel erg mooi! Daarna lekker gelucht op het strand met een lunch die mooi verzorgd was door de tour. Alleen was ik de enige die dit kreeg, dat was wel apart. Daarna gingen we naar een duin waar we konden sandboarden, het zag er erg leuk uit, maar vanwege me pols wilde ik het liever niet doen.

Na het sandboarden gingen we met de bus over het 90 mile beach heen om dan vervolgens weer terug te keren naar Paihia. Nog niet veel van Paihia zelf gezien maar het lijkt er op dat het hier heel erg rustig is, maar het ziet er wel erg mooi uit. Morgen weer met de bus terug naar Auckland om daar het weekend door te brengen.

Xx

Reacties

Reacties

Kristel

Jammer dat jij die sandboarden niet kon doen. Dat klinkt wel apart

Nicole

Speciaal hoor, dat jij als enige te eten kreeg! De anderen hadden misschien alleen de safari betaald en jij het hele pakket?

Mary

Leuk hoor... :D [y]

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active