Wellington

Hee!

Op maandag mocht ik lekker vroeg op staan, kwart over 6 om met de bus van 7.20 naar Wellington te gaan. Eenmaal aangekomen in Wellington moest ik opzoek naar me hostel, meestal is dat niet zo’n probleem, maar het waaide zo erg dat ik bijna alle kanten opgeblazen werd… Dat was niet zo leuk, maar het hostel bereikt en toen ging ik maar even een dutje doen, dit omdat ik erg moe was maar me ook niet helemaal lekker voelde. Op zich was dit niet zo erg want buiten regende en waaide het enorm.

Gister ging ik Wellington dan maar even verkennen. Maar eerst wilde ik naar een kapper want daar ben ik al een tijd niet meer geweest. Dus ik opzoek naar een goedkope kapper en die was er gelukkig. In een kapsalon was er een meisje die voor $25,- haar knipte, dus dat was een mooie prijs. Het weer was ook een stuk beter dus na de kapper kon ik mooi lang rond lopen, af en toe erg warm en dan ineens heel veel wind en een stuk kouder.

Besloot naar een museum te gaan, dat was makkelijk te vinden, maar ik wilde ook naar de Botanical Gardens, die kon ik helaas niet vinden. Heel lang rond gelopen en ik denk dat ik er bijna was, maar omdat het al 4 uur was wilde ik niet al te lang blijven rond lopen. Ik had besloten om mijzelf even lekker te verwennen door in een restaurant te gaan eten. Dus mooi opzoek naar een goedkope maar lekkere maaltijd om te eten. Uiteindelijk ben ik voor nacho’s gegaan bij een restaurant om de hoek van mij hostel. Het restaurant zag er wel gezellig uit, voelde wel een beetje vreemd om zo in me eentje daar te gaan eten, maar na 10 minuten kwam er een oud meneertje naast mij zitten die tegen mij begon te praten. Was wel grappig en interessant. Dus erg alleen voelde ik me toen niet meer.

Vandaag was het weer nog beter, geen wolken en bijna geen wind en het zonnetje scheen mooi. Ik had gister besloten om naar de top van berg Victoria te lopen, dus dat ging ik mooi doen, het was wel een beetje onduidelijk omdat er meerdere wandelpaden waren, maar uiteindelijk de top bereikt en het uitzicht was erg mooi. Niet lang boven gebleven want ik wilde wel even lekker van dit zonnetje genieten, weer aangekomen bij het hostel me bikini aangedaan en lekker ergens in het gras gelegen voor een paar uurtjes. Maar toen vond ik het wel weer mooi genoeg geweest en was ik ook wel erg warm dus ging ik maar weer terug naar het hostel.

’s Avonds weer naar buiten om te proberen een paar mooie avond foto’s te maken, het was alleen wel erg koud om te wachten tot het donker genoeg was. Het was wel even lastig maar ik heb wel een paar mooie foto’s. Morgen naar Picton, lekker met het bootje mee!

Xx

Reacties

Reacties

Nicole

Wat gezellig met dat oude mannetje! Dus gewoon vaker in je eentje in een restaurant gaan zitten ;)

Kristel

Nog ff volhouden met dit weer. Voor je het weet is het alweer zomer

mama

Leuk hoor bootje varen! En apart weer daar dus. Zo waai je weg. Later heb je het warm. En 's avonds weer koud. Maar jij ga lekker richting zomer en wij naar de winter. 's Ochtends nog best fris hier. En al veel winterjassen gezien. Maar dat vind ik nog wat overdreven.
Knuffel van mij xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active