Queenstown

Hee!

Het is alweer een tijd geleden, maar dat was te verwachten. Ben nu al weer 2 maanden terug in Queenstown. In het begin was het wel even raar, iedereen die ik kende voordat ik weg ging waren niet meer in het hostel, dus moest even opnieuw beginnen. Gelukkig waren ze allemaal erg aardig en heb ik weer een paar nieuwe vrienden er bij.

In het begin veel cv’s uitgedeeld en gemaild, helaas van veel niks gehoord. Uiteindelijk via Leanne werk gekregen bij Blue Peaks als schoonmaakster. Het is erg makkelijk en ze willen mij ook sponsoren dus dat probeer ik nu allemaal te regelen en dan kan ik hier nog mooi een jaartje langer blijven.

Verder woon ik nu samen met Lauren en Leanne in een best wel oud huis, maar het is erg gezellig en het uitzicht is heel erg mooi, daar kan je geen genoeg van krijgen. Morgen komt Carter ook bij ons wonen, eerst woonde er nog een andere jongen Sean, maar hij is het huis uit gekickt, we weten niet precies waarom, maar de huisbaas kon het niet zo goed met hem vinden dus hij had genoeg van hem. Dus ik heb zijn kamer genomen. Dit omdat als je naar mijn ‘ oude’ kamer wil moet je eerst naar buiten, en nu is mijn kamer aangesloten aan de woonkamer dus hoef ik niet eerst naar buiten, wat een stuk fijner is.

Meer is er niet te vertellen, foto’s van het huis heb ik ook upgeload dus dan weten jullie ook hoe het er uitziet.