Adelaide

Hee!

Op zondag dus aangekomen in Adelaide. Nadat ik lekker had uitgeslapen op maandag, besloot ik om een fiets te huren van het Hostel en naar het strand te fietsen. Heb al een hele tijd niet meer gefietst dus het was even wennen maar erg leuk om weer even te fietsen! Toen ik eindelijk aankwam bij het strand en even in het water ging was ik toch wel even heel erg blij. Aangezien je in Queenstown het water niet in kan omdat het zo koud is, was dit toch wel heel fijn. Daarna besloot ik om nog even wat meer te fietsen aangezien ik dat toch best wel gemist had. Ik fietste mooi door naar Glenelg waar nog meer strand was. Daar eventjes rondgelopen en toen weer op de fiets terug naar het hostel via dezelfde weg die ik op de heenweg had genomen. In totaal zo’n 35 km gefietst.

De dag daarna was ik best wel een beetje moe van al dat fietsen, dus heb ik niet zo veel gedaan, een paar dingen gekocht die ik nodig had voor me volgende trip naar Alice springs. S’avonds was er een gratis barbecue in het hostel, wat heel erg lekker was. Normaal gesproken krijg je alleen een paar worsten en wat brood en that’s it, maar deze keer kregen we kip er bij en een salade en een lekker cakeje als toetje. Op woensdag was het heel erg warm dus toen niet zo veel gedaan omdat je bijna niks kan doen. Ik ging wel samen met iemand van mijn kamer naar de Haighs chocolate factory waar we een gratis tour kregen en wat chocola, dus dat was wel interessant. Donderdag ging ik weer naar het strand omdat ik dat toch wel heel erg leuk vond! Maar deze keer nam ik de tram. Even een paar uurtjes doorgebracht op het strand en toen maar weer terug naar het hostel. De twee meiden in mijn kamer waren heel erg aardig en eentje gaat ook naar Alice Springs, niet met mijn tour maar met de trein en zij is nog in Alice Springs wanneer ik daar aankom, dus we hebben afgesproken om daar elkaar nog even op te zoeken.

Vrijdag even de was gedaan en zorgen dat alles geregeld is voor mijn trip, s’avonds even gesocialized met een paar andere mensen van het hostel. Er was een gratis pool tafel dus even wat pool gespeeld, ik ben in de afgelopen 2 jaar een stuk beter geworden dus het was geen verassing dat mijn team vaker won;) Vandaag ging ik naar het motel waar de trip naar Alice Springs gaat beginnen, iedereen van mijn groep onmoet en ze lijken mij erg aardig, beter dan mijn vorige groep. Nu lekker optijd naar bed om morgen vroeg op te staan om de trip naar Alice Springs te beginnen.

Xx

Reacties

Reacties

Chantal

Klinkt goed hoor! Alvast goed oefenen met fietsen voor als je weer terug bent :p Veel plezier nog met de rest van je reis! X

Mary

Wat leuk om weer wat te lezen over Australië... :D

Kristel

He, jij gaat dat fietsen nog leuk vinden :) Kan jij in Nederland weer veel fietsen. Leuk hoor van dat strand. Lekker relaxen.

Mama

Fijn dat je alweer wat dichterbij bent. Nu nog een week volhouden en dan zien we je weer. Even lekker thuis relaxen. Daarna bekijken wat je verder wil gaan doen.
Wij zijn er klaar voor.
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active