Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Valerie

Reacties

Reacties

Mary

Hoi Valerie,

Laatste dagje thuis, opeens is het zover en gaat het morgen eindelijk gebeuren ... ( :
Een gezellige uittocht morgen en een heel goede reis, gelukkig nog samen met anderen die ook hetzelfde van plan zijn, dan zal de reis niet zo lang duren ...

Groetjes en tot mails ( :

Kristel

Spannend hoor!! Nog eventjes in NL, dan lekker in het vliegtuig op weg naar Sydney! Lekker genieten daar:)

Mary

( : .... ja het gaat beginnen, koffer pakken en richting trein en Schiphol. En dan eindelijk het vliegtuig naar Australië. Een heel goede reis en tot mails ... : )

Jeffrey

Hoi Valerie,

Wat een avontuur! Heel veel plezier, geniet er van en doe voorzichtig. Ik zal regelmatig op jouw blog kijken en geniet vanuit nederland met je een beetje mee.

Groet
Jeffrey (Ome)

Dylan

nou een half jaar er vandoor, het zal me een ervaring wezen. veel plezier en let op jezelf groetjes, Je gekke neef

Mary

En nu zit je hoog in de lucht en duurt het even voordat je op je bestemming bent ... ( :

Mary

Goedemorgen of goedeavond ( :

Fijne dag vandaag, laters.

Mary

( : Het gaat niet slecht dus ... morgen of vandaag lekker dus surfen, spannend hoor, lekker in de golven, zou je moeder ook wel willen, denk ik ...
Veel plezier en succes met je kamer en baantje, beide gaat vast wel lukken ( :

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active