Melaka, Ipoh & Tanah Rata (Cameron Highlands)

Hee,

Na Siem Reap vloog ik naar Kuala Lumpur. Hier verbleef ik 1 nacht en ging toen verder naar Melaka, aangezien ik vanuit Kuala Lumpur naar Panama vlieg leek het mij bete om Kuala Lumpur als laatste te doen.

In Melaka is er niet heel veel te doen, een beetje rond gelopen, zijn een aantal gebouwen gebouwd door Nederlanders omdat wij Melaka hadden overgenomen.

Toen verder naar Ipoh, hier kon je een Mural trail doen, opzoek naar plekken waar ze op de muren geschilderd hebben. Was erg leuk, al kon ik er 1 niet vinden, maar na een tijd zoeken kwam ik er achter dat die er niet meer is. Omdat Ipoh wel bekend staat om de kunst op straat, hebben ze waarschijnlijk om deze reden ook een plek geopend waarin je op leuke manieren foto’s kan maken met de schilderijen. Dit besloot ik dan ook om te doen, een werknemer liep met mij mee om de foto’s te maken omdat ik in mijn eentje was, dus dat was erg aardig.

Verder was er niet veel te doen in Ipoh, dus ik ging verder naar Tanah Rata, wat in de Cameron Highlands ligt. Hier een tour gedaan naar de mossy forest en de B.O.H. Tea plantation. Een beetje geleerd over hoe ze thee maken. Na de tour konden we of meteen terug naar het hostel, of we konden afgezet worden in het stadje vlakbij en een route terug lopen, dit besloten we dan ook te doen, alleen begon het heel erg te regenen onderweg dus dat was wel jammer. Gelukkig was het geen lange wandeling dus waren we redelijk snel terug in het hostel.

Morgen ga ik verder naar Georgetown (Penang) en dan door naar Langkawi.

Xx

Reacties

Reacties

Kristel

Weer van alles gezien dus :) nog een paar weken en dan alweer naar zuid amerika toe

Mama

Dus alles gaat naar wens daar. Jammer van de regen. Maar koud zal het er niet zijn.
Succes met het vervolg,
Knuffelvan ons xx

Mary

Vroeg me al af hoe die foto's gemaakt waren, maar gelukkig
liep er dus iemand mee. De foto's waren goed gelukt. Veel
plezier verder... : )

Chantal

Klinkt toch weer leuk allemaal :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active