Kuala Lumpur

Hee,

De vlucht naar Kuala Lumpur ging erg snel en gelukkig wist ik al hoe ik naar het hostel moest van de eerste keer dat ik naar Kuala Lumpur vloog.

Er is in Kuala Lumpur niet heel veel te doen, dus een beetje rondgelopen door de stad om Chinatown, de Independence square, KL towers en de twin towers te zien. Verder zijn er heel veel winkelcentrums, ik vind winkelen helemaal niet zo leuk, maar het was toch wel fijn om zo veel westerse winkels te zien, het is ook een stuk schoner dan Vietnam en Cambodja, dus het was wel even fijn om in deze stad een paar dagen te verblijven.

Iets buiten Kuala Lumpur heb je de Batu Caves, dit is een hindu tempel in de grotten, de buitenkant was erg mooi, maar nadat je boven komt en echt naar binnen kan kijken was het niet echt de moeite waard. Hele grote open ruimte en er is niet heel veel te zien. Wel weer heel veel aapjes.

Een avond gingen we naar een helipad lounge, ze hebben dan op het landingspunt van de helikopter allemaal tafeltjes en stoelen neergezet waar je dan heel mooi de zonsondergang kan zien over Kuala Lumpur.

En toen was het alweer zo verder ik weer op pad ging. Ik had voor de laatste avond een privé kamer geregeld zodat ik wat beter kon slapen, maar helaas regende het heel erg die avond, dus sliep ik nog niet geweldig. Maar het was wel fijn om even een eigen kamer te hebben zodat ik mijn tas goed kon inpakken.

De volgende dag al redelijk op tijd naar het vliegveld, verliep allemaal erg goed, vlucht naar Singapore ook. Alleen toen ik weer mocht inchecken voor mijn vlucht richting Londen en Fort Lauderdale, maakte ze er een ‘groot’ probleem van dat ik geen verblijf adres in Florida had, ondanks dat ik een vlucht richting Panama dezelfde dag heb, gelukkig ging het stel naast mij ook naar Florida dus die gaven mij het adres van hun hotel.

Vlucht naar Londen ging wel goed, erg snel en heb nog wel een beetje geslapen, maar geen eten en dekentje enzo, gelukkig wel een beeldscherm zodat je films kon kijken. De vlucht naar Fort Lauderdale was iets minder fijn omdat we geen beeldscherm hadden, je moest een app downloaden zodat je via hun maatschappij films kan kijken, maar ik heb geen data en in het vliegtuig ook geen WiFi meer, dus ik kon dat niet..

Een lange tijd moeten wachten op Fort Lauderdale, moest ook mijn tas opnieuw inchecken, en het duurde heel erg lang voordat ik langs de douane was, heel veel mensen maar weinig werkende mensen, ook was het raar dat we eerst iets op een computer zelf moesten invullen, en daarna moesten we weer in de rij staan om een stempel te krijgen, en beide duurde echt heel erg lang, duurde zo’n 2 uur voordat ik er doorheen was. Toen nog 6 uur wachten voordat de volgende vlucht ging, en deze vlucht was erg leeg, dus ik had 3 stoelen voor mijzelf bij de nooduitgang, dus dat was erg fijn. Gelukkig ging het in Panama erg snel allemaal en was ik binnen 1 uur al bij het hostel.

Zo’n beetje de hele dag geslapen en nog steeds moe, nu wachten op Amelia.

Xx

Reacties

Reacties

Geralt

Zo je hebt Azie achter je gelaten. En nu een nieuw avontuur in zuid amerika. Veel plezier en tot gauw.

Mama

Wat een reis dan weer he! Wel apart dat je nu aan de andere kant zit. Weer anders omrekenen hoe jij in je dag zit.
Nu dan lekker samen met Amelia, zal wel wennen zijn. Moet je zomaar rekening houden met een ander :P
Geniet er maar lekker van,
Knuffel van ons, xx

Chantal

Wat een gedoe zo allemaal met dat reizen! Maar gelukkig is het weer goed gegaan. Veel plezier samen met Amelia! Hopelijk loopt dat allemaal soepel :)

Mary

Oeps, dat viel niet mee dus, al dat gereis en idd je hebt een verblijf nodig om verder te reizen, gelukkig is dat goed gekomen. Nu in Panama, is weer eens wat anders dan Azië. Veel plezier daar. Laters.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active