Victoria

Hee,

Het is alweer even geleden sinds mijn laatste verhaal, ben nu bijna 4 weken in Victoria en werk al bijna 3 weken in het hostel. Het bevalt me hier nog steeds! Dus ben blij met mijn beslissing om hier de zomer door te brengen, alleen moet het mooie weer nog komen. De temperatuur is nog rond de 15 graden en nog niet heel veel zon, maar op de dagen dat de zon wel schijnt is het lekker weer om buiten te zijn ondanks dat het nog niet heel warm is.

Vorige week dinsdag naar een kamer verhuist in een gedeeld huis, deel het huis met 4/5 andere personen, de vijfde persoon brengt haar tijd voornamelijk door bij haar vriend dus die is er niet vaak. 1 van de huisgenoten heb ik nog niet gezien, maar die brengt blijkbaar veel tijd door in haar kamer en ik ben ook druk geweest met werk en andere dingen dat ik niet veel thuis ben, dus de kans om haar te zien is er ook nog niet echt geweest. Maar de andere zijn allemaal erg aardig:)

Het werk gaat ook goed, ze hebben me ook al een paar keer alleen ingeroosterd dus ik ga er vanuit dat ze ook blij zijn met wat ik doe. Bij de andere plekken waar ik heb gewerkt heb ik vaak meer verantwoordelijkheid gehad of kregen we meer vrijheid om beslissingen te maken, maar nu loopt alles via de manager on duty, dus kunnen we zelf geen uitzonderingen maken, dus dat is nog wel even wennen.

Kan het ook goed vinden met mijn collega’s, en ben vrienden geworden met een paar mensen die in het hostel verblijven, dus dat is ook leuk. Heb nu genoeg mensen om dingen mee te doen. Mijn vakantie voor in Augustus is ook goed gekeurd dus kan nu ook een plan gaan maken om naar Whitehorse te gaan, in de buurt van Whitehorse woont een vriend die ik ken van Nieuw Zeeland dus die ga ik daar ook opzoeken en dan hopelijk nog even naar Alaska.

Mijn vrije dagen breng ik vooral door vlakbij het water, wat 5 min lopen is van het huis. Maar heb ook al een paar mooie wandelingen gemaakt, een was naar de top van Mount Douglas en de ander was langs de Gorge Waterway. Maar er is nog veel te zien en te doen op dit eiland dus ik zal me vast niet vervelen.

De komende maanden zullen er minder verhalen komen omdat ik nu op 1 plek blijf en ook aan het werk ben. Maar ik zal me best doen om af en toe nog een verhaal te schrijven :)

Xx

Reacties

Reacties

Mary

Leuk hoor en mooi dat je het naar je zin hebt daar.

Kristel

Goed bezig hoor! Fijn dat jij het naar je zin hebt. Ook fijn dat jij met leuke collega's aan het werk bent. Lekker zo doorgaan dus :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active